Internetowi reklamodawcy skupiają się na Google+

Internetowi reklamodawcy skupiają się na Google+

Google+ nie posiada tak potężnej bazy użytkowników jak Facebook czy Twitter, ale jego wpływ na wyniki wyszukiwania sprawia, że reklamodawcy coraz bliżej przyglądają się rozwojowi tego portalu w sieci.

We wrześniu 2012 roku, Google ogłosiło, że 500 milionów osób zarejestrowało się w Google+ na całym świecie, oraz że posiada 100 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. Jednak zgodnie z danymi z sierpnia 2012 roku, dostarczonymi przez SEOmoz, tylko 54,9% reklamodawców online na całym świecie określiło Google+ jako jedną z pięciu najczęściej wykorzystywanych stron przez użytkowników, w porównaniu do 87,7% typów dla Facebooka oraz 82,7% dla Twittera. Google+ udało się jednak przegonić YouTube, który został wytypowany przez 48,9% respondentów.

Dodatkowo warto wspomnieć, że 63,8% ankietowanych stwierdziło, że założyło konto biznesowe na Google+. Jeżeli chodzi o Facebooka, tą samą czynność zadeklarowało 75,8% osób.

Gdy przyjrzymy się trochę bliżej panującym trendom, możemy śmiało stwierdzić, że reklamodawcy wierzą w wielki wpływ Google+ na przyszłość reklamy on-line.

Jeżeli chcesz mieć pewność, że nie zabraknie cię na żadnej z wymienionych platform, skontaktuj się z nami już dziś! Agencja Interaktywna Szczecin Con Design udzieli Ci wsparcia również w prowadzeniu social media marketingu.